Darmowa dostawa od 299zł

Waluta
PLN EUR
Język
PL EN
PLN EUR
PL EN
Specjalne:

Zwroty i reklamacje

Z uwagi na chwilowe problemy techniczne z działaniem serwisu FURGONETKA bardzo prosimy o nadawanie zwrotów  w WYGODNY DLA SIEBIE sposób na adres: MARSO MARTA SOBIŃSKA Telefoniczna 23c/3 91-728 Łódź. ZA UTRUDNIENIA PRZEPRASZAMY! 

W naszym sklepie masz prawo odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od dnia doręczenia paczki. 

Dołącz formularz zwrotu wraz ze wskazaniem numeru rachunku bankowego, na który mamy zwrócić środki.

Pobierz formularz zwrotu 

Zasady zwracania zakupów

Jeśli zamówiony produkt okazał się nietrafiony, możesz go w łatwy sposób zwrócić. Wystarczy, że skorzystasz z naszej strony zwrotu zakupów, dostępnej pod adresem https://furgonetka.pl/zwroty/244efda2-f8a9-47db-8048-04250509df58.

Wybierasz produkty do zwrotu

Możesz zwrócić wszystkie produkty lub tylko niektóre z nich, masz na to 14 dni.

Określasz szczegóły przesyłki

Pakujesz produkty do paczki, wybierasz opcję dostawy i opłacasz przesyłkę zwrotną.

Odsyłasz paczkę

Przekazujesz przesyłkę zwrotną kurierowi lub zanosisz ją do  wybranego punktu nadania.

Otrzymujesz zwrot pieniędzy

W ciągu 14 dni otrzymujesz zwrot pieniędzy, o czym zostaniesz poinformowany mailowo.

Prawo odstąpienia od umowy

Masz prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny. Pamiętaj jednak, że towar nie może posiadać śladów użytkowania. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, poinformuj nas o swojej decyzji w terminie 14 dni od dnia, w którym Ty lub osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Ciebie fizycznie otrzymałeś/otrzymała zakupiony towar. Za jednoznaczne oświadczenie uznajemy zarejestrowanie zwrotu na naszej stronie zwrotu zakupów (i taką formę rekomendujemy). Jeśli wolisz, możesz przesłać oświadczenie o odstąpieniu pocztą elektroniczną na adres biuro.marso@gmail.com lub tradycyjną na adres:

MarSo Marta Sobińska
ul. Telefoniczna 23C/3
91-728 Łódź

Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Kupującemu w wypadkach określonych szczegółowo w art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

Zwrot pieniędzy

W przypadku odstąpienia od umowy, zwrócimy Ci kwotę zapłaconą za towar oraz koszt dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów, wynikających z wybranego sposobu dostarczenia innego, niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany w naszym sklepie), w terminie 14 dni, w którym otrzymaliśmy oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
Zastrzegamy sobie możliwość wstrzymania się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania zwracanych towarów lub dostarczenia dowodu ich odesłania.
Jeśli wybierzesz zwrot za pośrednictwem naszej strony do zwrotu zakupów, dowodem potwierdzającym odesłanie zwracanych towarów będzie status przesyłki zwrotnej, który otrzymamy automatycznie po zgłoszeniu zwrotu.
Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jak w pierwotnej transakcji, chyba że wyrazisz zgodę na inne rozwiązanie.

Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zwracanych produktów będące wynikiem korzystania z nich w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktów. Zastrzegamy sobie prawo do dochodzenia względem Konsumenta z tego tytułu odszkodowania, w zakresie w jakim zezwalają na to obowiązujące przepisy prawa.

Zwrot towaru

Zwracane przedmioty należy odesłać lub przekazać do naszego sklepu niezwłocznie, a w każdym razie nie później, niż 14 dni od dnia, w którym poinformowałeś nas o odstąpieniu od umowy. Termin uznajemy za zachowany, jeżeli rzecz zostanie odesłana przed upływem terminu 14 dni.
Koszt odesłania towaru do naszego sklepu ponosi osoba zwracająca.

Zwracane przedmioty należy odesłać na adres:
MarSo Marta Sobińska
ul. Telefoniczna 23C/3
91-728 Łódź

Pobierz formularz zwrotu

 

Jak złożyć reklamację?

Abyśmy mogli jak najszybciej rozpatrzyć Twoją reklamację:

1. Prosimy o przesłanie do nas krótkiego opisu powstania wady i zdjęcia e-mailem na adres biuro.marso@gmail.com lub na naszego MESSENGERA.
2. Następnie wyślij do nas reklamowany produkt na adres MARSO MARTA SOBIŃSKA ul. Telefoniczna 23c/3 91-728 Łódź wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym. 

Pobierz formularz reklamacji

Jeżeli jednak wolisz sporządzić pismo we własnym zakresie, zalecamy podanie w jego treści następujących informacji: 

  • numeru zamówienia;
  • informacji i okoliczności dotyczących okoliczności reklamacji, w szczególności daty ujawnienia niezgodności towaru z umową (wady);
  • pożądanego sposobu rozstrzygnięcia reklamacji;
  • danych kontaktowych składającego reklamację; 
  • w przypadku, gdy zamówienie zostało opłacone za pobraniem prosimy o wskazanie numeru konta na które mają zostać zwrócone środki; 

3. UWAGA! Dobrze zapakuj i zabezpiecz każdy reklamowany produkt. Reklamowany produkt powinien być czysty. 

4. Nie przyjmujemy paczek za pobraniem oraz skierowanych do automatów odbiorczych. 

4. Po otrzymaniu przesyłki niezwłocznie ustosunkujemy się do Twojej reklamacji. Jeżeli zostanie ona rozpatrzona pozytywnie zgodnie z Twoim żądaniem naprawimy, wymienimy reklamowany produkt na taki sam pełnowartościowy. W przypadku gdyby taki sposób pozytywnego rozpatrzenia reklamacji nie był możliwy zwrócimy pieniądze za reklamowaną rzecz oraz koszty wysyłki nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamowanej rzeczy. 

 

Co nie podlega reklamacji?

  • Naturalne zużywanie się odzieży;
  • Uszkodzenia mechaniczne (otarcie, rozerwanie, naderwanie bądź zadrapanie, oderwanie ozdób, zamka, zmechacenie, rozciągnięcie itp.);
  • Uszkodzenia powstałe w wyniku braku lub nieprawidłowej konserwacji (wybarwienie, zafarbowanie) oraz związane ze złym doborem rozmiaru. 
  • Uszkodzenia powstałe na skutek użytkowania odzieży niezgodnie z przeznaczeniem.
  • Różnice pomiędzy rzeczywistym wyglądem dostarczonego towaru, a jego zdjęciem umieszczonym w sklepie internetowym, w przypadku gdy są one wynikiem indywidualnych ustawień komputera Klienta (kolor itp)- podlegają one natomiast zwrotowi w terminie 14 dni od dnia doręczenia zamówienia;

 

Paczka uszkodzona lub zniszczona co teraz?

Pamiętaj, aby przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdzić, czy paczka nie uległa uszkodzeniu podczas transportu. Jeśli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne nie odbieraj paczki lub sprawdź jej zawartość w obecności kuriera. W przypadku niezgodności spisz odpowiedni protokół, który otrzymasz od kuriera.

Zapraszamy, również do zapoznania się z naszym Regulaminem, w którym znajdziesz informację w zakresie zwrotu produktów jak i reklamacji.