Zwroty i reklamacje
Z uwagi na chwilowe problemy techniczne z działaniem serwisu FURGONETKA bardzo prosimy o nadawanie zwrotów w WYGODNY DLA SIEBIE sposób na adres: MARSO MARTA SOBIŃSKA Telefoniczna 23c/3 91-728 Łódź. ZA UTRUDNIENIA PRZEPRASZAMY!
W naszym sklepie masz prawo odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od dnia doręczenia paczki.
Dołącz formularz zwrotu wraz ze wskazaniem numeru rachunku bankowego, na który mamy zwrócić środki.
Jak złożyć reklamację?
Abyśmy mogli jak najszybciej rozpatrzyć Twoją reklamację:
1. Prosimy o przesłanie do nas krótkiego opisu powstania wady i zdjęcia e-mailem na adres biuro.marso@gmail.com lub na naszego MESSENGERA.
2. Następnie wyślij do nas reklamowany produkt na adres MARSO MARTA SOBIŃSKA ul. Telefoniczna 23c/3 91-728 Łódź wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym.
Jeżeli jednak wolisz sporządzić pismo we własnym zakresie, zalecamy podanie w jego treści następujących informacji:
- numeru zamówienia;
- informacji i okoliczności dotyczących okoliczności reklamacji, w szczególności daty ujawnienia niezgodności towaru z umową (wady);
- pożądanego sposobu rozstrzygnięcia reklamacji;
- danych kontaktowych składającego reklamację;
- w przypadku, gdy zamówienie zostało opłacone za pobraniem prosimy o wskazanie numeru konta na które mają zostać zwrócone środki;
3. UWAGA! Dobrze zapakuj i zabezpiecz każdy reklamowany produkt. Reklamowany produkt powinien być czysty.
4. Nie przyjmujemy paczek za pobraniem oraz skierowanych do automatów odbiorczych.
4. Po otrzymaniu przesyłki niezwłocznie ustosunkujemy się do Twojej reklamacji. Jeżeli zostanie ona rozpatrzona pozytywnie zgodnie z Twoim żądaniem naprawimy, wymienimy reklamowany produkt na taki sam pełnowartościowy. W przypadku gdyby taki sposób pozytywnego rozpatrzenia reklamacji nie był możliwy zwrócimy pieniądze za reklamowaną rzecz oraz koszty wysyłki nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamowanej rzeczy.
Co nie podlega reklamacji?
- Naturalne zużywanie się odzieży;
- Uszkodzenia mechaniczne (otarcie, rozerwanie, naderwanie bądź zadrapanie, oderwanie ozdób, zamka, zmechacenie, rozciągnięcie itp.);
- Uszkodzenia powstałe w wyniku braku lub nieprawidłowej konserwacji (wybarwienie, zafarbowanie) oraz związane ze złym doborem rozmiaru.
- Uszkodzenia powstałe na skutek użytkowania odzieży niezgodnie z przeznaczeniem.
- Różnice pomiędzy rzeczywistym wyglądem dostarczonego towaru, a jego zdjęciem umieszczonym w sklepie internetowym, w przypadku gdy są one wynikiem indywidualnych ustawień komputera Klienta (kolor itp)- podlegają one natomiast zwrotowi w terminie 14 dni od dnia doręczenia zamówienia;
Paczka uszkodzona lub zniszczona co teraz?
Pamiętaj, aby przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdzić, czy paczka nie uległa uszkodzeniu podczas transportu. Jeśli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne nie odbieraj paczki lub sprawdź jej zawartość w obecności kuriera. W przypadku niezgodności spisz odpowiedni protokół, który otrzymasz od kuriera.
Zapraszamy, również do zapoznania się z naszym Regulaminem, w którym znajdziesz informację w zakresie zwrotu produktów jak i reklamacji.