Darmowa dostawa od 299zł

Waluta
PLN EUR
Język
PL EN
PLN EUR
PL EN
Specjalne:

FAQ

Witaj w zakładce Najczęstsze Pytania!

Jeśli masz pytanie odnośnie dokonywania zakupów w naszym Butiku jest duża szansa, że znajdziesz tutaj odpowiedź. Stworzyliśmy specjalną strefę pytań, które najczęściej nam zadajcie wraz z odpowiedziami, tak aby Wasze zakupy stały się jeszcze prostsze i przyjemniejsze. Jeżeli masz dodatkowe pytania, nie wahaj się z nami skontaktować link do zakładki kontakt.

Pamiętaj, że możesz napisać do nas na mediach społecznościowych i uzyskać błyskawiczną odpowiedź.!

Spis treści

 

ZAMÓWIENIA 

1. Jak mogę złożyć zamówienie?

  1. To prostsze, niż myślisz! Spróbuj razem z nami: 
  2. Złożyć zamówienie możesz po uprzedniej rejestracji lub jako gość. Kiedy już zdecydujesz, który produkt, chcesz kupić, wrzuć go do koszyka, wybierając odpowiedni rozmiar i klikając „Dodaj do koszyka”
  3. W swoim koszyku znajdziesz wszystkie dodane przez Ciebie produkty. Tutaj możesz zweryfikować, czy wybrałaś odpowiedni kolor, rozmiar i ilość. Pamiętaj, że dodanie do koszyka nie jest równoznaczne z rezerwacją produktu.
  4. W tym kroku wybierz adres dostawy, sposób dostawy oraz metodę płatności, a także wypełnij dodatkowe szczegóły w razie potrzeby. Tutaj również możesz wykorzystać również swój kodu rabatowy jeżeli taki posiadasz lub zdecydować o wykorzystaniu zgromadzonych punktów w MARSO CLUB. Następnie kliknij „Kupuję z obowiązkiem zapłaty”
  5. Po zakończeniu procesu składania zamówienia zobaczysz na ekranie potwierdzenie. To nie wszystko wyślemy również do Ciebie e-mail z numerem zamówienia. 
  6. Jeżeli zarejestrowałaś się w naszym sklepie zamówienie możesz śledzić na bieżącą na swoim koncie w zakładce „Zamówienia”.
  7. Gdy paczka wyruszy do Ciebie powiadomimy Cię SMSEM , w którym znajdziesz link do śledzenia zamówienia.

2. Czy, aby złożyć zamówienie muszę założyć konto klienta?

Zamówienie możesz złożyć bez rejestracji i zakładania konta w sklepie. 

Jednak będzie nam miło jeśli zdecydujesz się założyć konto w naszym Butiku. Posiadanie konta otwiera przed Tobą wiele możliwości i uczyni Twoje zakupy jeszcze przyjemniejszymi. Pozwoli Ci ono na śledzenie historii zamówienia oraz monitorowanie na bieżąco jego statusu. Dołączysz także do naszego programu lojalnościowego MARSO CLUB otrzymując już na start 10 PKT. 

Możesz, także zapisać na koncie swoje dane adresowe, dzięki czemu następnym razem zaoszczędzisz czas i przyspieszysz swoje zamówienie. 

3. Kiedy moje zamówienie zostanie wysłane?

Wiemy, jak bardzo nie możesz doczekać się w swojej paczuszki. Dlatego paczki wysyłamy w ciągu 1-2 dni roboczych. Jednak w 90% przypadkach, gdy złożysz zamówienie do 18:00 zamówienie wysyłamy jeszcze tego samego dnia roboczego. 

4. Kiedy otrzymam moje zamówienie?

Nie ma nic gorszego niż niepewność co się dzieje z Twoim zamówieniem, dlatego po złożeniu zamówienia będziesz na bieżąco otrzymywać powiadomienia na adres e-mail o jego statusie, a w przypadku gdy posiadasz konto w naszym Butiku, możesz zawsze sprawdzić jego status w swoim Panelu Klienta. Otrzymasz, także SMS po wysłaniu zamówienia wraz z linkiem do śledzenia przesyłki. Pamiętaj jednak, że na czas realizacji zamówienia składa wysyłka (1-2 dni robocze) oraz czas potrzebny na dostarczenie paczki przez kuriera (1-2 dni robocze na terenie Polski). Twoja paczka będzie u Ciebie od 1 do 4 dni roboczych od złożenia zamówienia. 

Czas realizacji zamówienia może uleć zmianie z przyczyn leżących po stronie dostawców lub w przypadku wyjątkowo dużej ilości zamówień (np. Black Friday, okres świąteczny, okresy specjalnych promocji, itp).

5. Nie dostałam maila o statusie zamówienia, co dalej?

Czasami tak się zdarza, że niesforny e-mail się zawieruszy. 

Proszę sprawdź swoją skrzynkę e-mailową. Możliwe, że trafił do „Spamu” lub „Ofert” jeśli tam go nie znajdziesz skontaktuj się z nami na pewno pomożemy:)

6. Dlaczego moje zamówienie zostało anulowane?

Bardzo możliwe, że nie udało Ci się opłacić zamówienia. Gdy wybrałaś szybkie płatności zamówienia anulowane są automatycznie przez system sklepu w przypadku nieodnotowania płatności w ciągu 30 minut od chwili złożenia zamówienia. W przypadku wyboru metody płatności przelew tradycyjny zamówienia anulowane są automatycznie przez system sklepu w przypadku nieodnotowania płatności w ciągu 1 dnia roboczego od chwili złożenia zamówienia. 

7. W jaki sposób mogę anulować zamówienie?

Wiemy czasem tak bywa, że chcesz anulować zamówienie. 

Możesz to zrobić do momentu wysyłania przez nas Twojej paczki. Proszę w tym celu skontaktuj się z nami wysyłając wiadomość na adres e-mailowy biuro.marso@gmail.com podając numer zamówienia oraz dane klienta. 

8. W jaki sposób mogę dokonać zmian w moim zamówieniu?

Kobieta zmienną jest, kto lepiej to rozumie niż inna kobieta:)

Zmian możesz dokonywać do momentu wysłania przez nas Twojej paczki, jak sama rozumiesz, gdy paczka opuści nasz magazyn, jest ona w rękach kuriera, a my nie mamy już na nią wpływu. Jednak do tego momentu możesz się z nami skontaktować link do zakładki kontakt i dokonać zmian.

8. Czy mogę dokonać zakupu w siedzibie firmy?

Prowadzimy wyłącznie sprzedaż wysyłkową. Nie posiadamy sklepu stacjonarnego i nie ma możliwości dokonywania zakupów w siedzibie firmy. 

 

PŁATNOŚCI

1. Jakie są metody płatności?

Chcemy, aby zakupy były dla Ciebie przyjemnością, dlatego oferujemy różnorodne metody płatności! Możesz skorzystać z kilku sposobów:

  • Przelewy24- (po wyborze tej płatności następuje przekierowanie na stronę serwisu Przelewy24, gdzie należy opłacić zamówienie, wybierając swój bank);
  • IMOJE- (po wyborze tej płatności, następuje przekierowanie na stronę serwisu IMOJE, gdzie należy opłacić zamowienie, wybierając swój bank)
  • GOOGLEPAY
  • APPLEPAY
  • BLIK
  • za pośrednictwem PayPo 
  • przelew tradycyjny 
  • płatność za pobraniem (InPost)

2. Wybrałam przelew tradycyjny na jakie konto mam dokonać płatności?

Bank PKO BP 40 1020 3408 0000 4302 0530 6578

MarSo Marta Sobińska|
ul. Kruszynowa 37A
91-356 Łódź
Kod SWIFT (BIC CODE) BPKOPLPW - w przypadku płatności zagranicznych 

W tytule przelewu prosimy użyć numeru zamówienia 

*W przypadku nieopłacenia zamówienia w ciągu 1 dnia roboczego zamówienie zostanie anulowane. Jeśli chcesz przyspieszyć wysyłkę wyślij nam potwierdzenie przelewu na adres biuro@marso.com.pl :)

3. W jakim czasie muszę opłacić moje zamówienie?

Wszystko zależy od tego jaką metodę płatności wybrałaś:

  • wybierając Przelewy24, płatność powinna zostać zrealizowana natychmiastowo. W przypadku nieopłacenia zamówienia w ciągu 30 minut zamówienie zostaje automatycznie anulowane, a produkty nie podlegają rezerwacji. Czasami się tak zdarza, że coś pójdzie nie tak, wtedy prosimy spróbuj raz jeszcze złożyć nowe zamówienie. 
  • wybierając IMOJE, płatność powinna zostać zrealizowana natychmiastowo. W przypadku nieopłacenia zamówienia w ciągu 30 minut zamówienie zostaje automatycznie anulowane, a produkty nie podlegają rezerwacji. Czasami się tak zdarza, że coś pójdzie nie tak, wtedy prosimy spróbuj raz jeszcze złożyć nowe zamówienie.
  • wybierając PayPo, zamówienie opłacone jest po pozytywnej weryfikacji danych, a klient ma możliwość dokonania płatności w ciągu 30 dni od dnia złożenia zamówienia. Dane do opłacenia zamówienia wysyłane są w wiadomości e-mailowej po opłaceniu zamówienia.
  • wybierając przelew tradycyjny, płatność powinna zostać zrealizowana w ciągu 1 dnia roboczego. W przypadku nieopłacenia w tym terminie zamówienie zostanie anulowane. Jeżeli opłaciłaś zamówienie proszę skontaktuj się z nami :) 

4. Doszło do zerwania płatności online. Co teraz?

W sytuacji gdy płatność online Przelewy24 lub IMOJE zostanie przerwana, zamówienie zostanie automatycznie anulowane po 30 minutach. 

Czasami się tak zdarza, że coś pójdzie nie tak, wtedy prosimy spróbuj raz jeszcze złożyć nowe zamówienie. 

5. Potrzebuję fakturę VAT na firmę, co wtedy?

Nie ma problemu, proszę zaznaczyć podczas składania zamówienia opcję „chcę otrzymać fakturę VAT” oraz wypełnić odpowiednie dane takie jak NIP oraz dane firmy przed złożeniem zamówienia. 

6. Co to właściwie jest PayPo? Dlaczego wszyscy o tym mówią?

Nic dziwnego, że PayPo jest na ustach wszystkich kupujących w internecie to metoda płatności, która niesie ze sobą wiele korzyści. 

Pozwala ona na odroczenie zapłaty za Twoje zakupy do 30 dni po złożeniu zamówienia bez dodatkowych opłat. Po tym terminie system rozkłada płatności na wygodne raty. Konieczna jest weryfikacja danych klienta, które podał, po pozytywnej weryfikacji, zamówienie przekazywane jest do realizacji. Informacje o płatności wraz z danymi do wykonania przelewu zostaną wysłane w wiadomości e-mail od firmy PayPo. 

 

WYSYŁKA I DOSTAWA

1. Jakie są formy i koszty dostawy na terenie RP?

  • ORLEN PACZKA - 12 zł 
  • PACZKOMAT InPost - 15 zł
  • PACZKA KURIERSKA INPOST - 17 zł 
  • PACZKA KURIERSKA INPOST ZA POBRANIEM - 25 zł
  • PACZKA KURIERSKA DPD - 17 ZŁ
  • PACZKA KURIERSKA DHL - 17 ZŁ 

2. Jakie są formy i koszty dostawy za granicę? Do jakich krajów wysyłacie przesyłki?

Koszty wysyłki są stałe bez względu na liczbę zamówionych produktów.

  • CZECHY - 44 ZŁ
  • NIEMCY - 49 ZŁ
  • SŁOWACJA - 44 ZŁ
  • SŁOWENIA - 76 ZŁ
  • SZWECJA - 76 ZŁ
  • AUSTRIA - 70 ZŁ
  • IRLANDIA - 80 ZŁ
  • HOLANDIA - 80 ZŁ
  • DANIA - 72 ZŁ

3. Jakie są warunki darmowej dostawy?

Oferujemy darmową dostawę dla wszystkich zamówień na terenie Rzeczypospolitej Polskiej powyżej 299 zł, jak również wówczas, gdy trwa promocja na darmową dostawę. Informacje o aktualnych promocjach możesz znaleźć na naszej stronie, ale również na naszym Facebooku i Instagramie. 

4. Czy istnieje możliwość odbioru osobistego?

Jesteśmy sklepem internetowym i prowadzimy sprzedaż wyłącznie drogą wysyłkową. Nie ma możliwości zakupienia towaru i odebrania go w siedzibie naszej firmy. 

 

ZWROTY

1. Jak dokonać zwrotu? 

Wychodząc naprzeciw Waszym oczekiwaniom, robimy wszystko aby procedura zwrotu była jak najmniej uciążliwa, a jednocześnie jak najbardziej przejrzysta. 

Na odstąpienie od umowy masz 14 dni od momentu odebrania zamówienia.

Zwrotu należy dokonać odsyłając zamówienie przez dowolnie wybranego przez siebie dostawcę (w przypadku Poczty Polskiej prosimy uprzedź nas drogą e-mailową lub na naszych mediach społecznościowych-wiadomości prywatnej o zwrocie). W przypadku wyboru tej formy zwrotu prośmy o dołączenie wypełnionego formularza zwrotu wraz ze wskazaniem numeru rachunku bankowego na który mamy dokonać zwrotu środków oraz o załączenie paragonu. 

2. Na jaki adres mam odesłać paczkę ze zwrotem?

Zwracany towar należy przesłać na adres:
MARSO MARTA SOBIŃSKA
ul. Telefoniczna 23c/3
91-728 Łódź 

3. Czy mogę zwrócić paczkę za pobraniem (na koszt sklepu)?

Nie przyjmujemy zwrotów odesłanych za pobraniem. Nie ponosimy również kosztów związanych z nadaniem za pobraniem. 

4. Kto ponosi koszty wysłania paczki ze zwrotem?

Koszty zwrotu są pokrywane przez Kupującego. 

5. Czy mogę dokonać zwrotu po terminie?

Nie akceptujemy paczek zwrotnych, odesłanych po czasie, jaki przysługiwał na zwrot. 

6. W jakim czasie zostanie zrealizowany zwrot za zwrócone produkty?

Zwrot środków, będzie zrealizowany nie później, niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania paczki zwrotnej.

7. W jakiej formie otrzymam zwrot pieniędzy?

Zwrot zostanie dokonany na rachunek bankowy wskazany w formularzu zwrotu. Przelew zwrotny realizowany jest w terminie 14 dni kalendarzowych od daty doręczenia przesyłki zwrotnej. 

8. Czy zwracacie koszty dostawy poniesione podczas zakupów?

Zwrot kosztów dostawy wykonywany jest jedynie w przypadku zwrotu całego zamówienia, w wysokości najtańszej metody dostawy, dostępnej podczas składania zamówienia. Jeżeli dla danego zamówienia dostawa była darmowa, zwrot kosztów przesyłki nie jest realizowany. 

9. Co w przypadku gdy zwracam całe zamówienie?

Przykładamy wielką wagę do wysyłanych przez nas paczek i pragniemy Was rozpieszczać, dlatego za każdym razem znajdziecie tam słodkie upominki. Zwracając całe zamówienie bardzo prosimy o zwrot całej zawartości paczki wraz z dołączonymi upominkami. 

 

REKLAMACJA

1. Jak złożyć reklamację?

Abyśmy mogli jak najszybciej rozpatrzyć Twoją reklamację, prosimy o przesłanie do nas krótkiego opisu powstania wady i zdjęcia e-mailem na adres biuro.marso@gmail.com lub na naszego MESSENGERA. Wyślij do nas produkt wraz z wypełnionym formularzem. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty odbioru przez nas paczki.

Formularz reklamacji

2. Co nie podlegają reklamacji?

Naturalne zużywanie się odzieży. Uszkodzenia mechaniczne (otarcie, rozerwanie, naderwanie bądź zadrapanie, oderwanie ozdób, zamka, zmechacenie, rozciągnięcie itp.), oraz uszkodzenia powstałe w wyniku braku lub nieprawidłowej konserwacji (wybarwienie, zafarbowanie) oraz związane ze złym doborem rozmiaru. Uszkodzenia powstałe na skutek użytkowania odzieży niezgodnie z przeznaczeniem.

3. Dostarczona paczka jest uszkodzona lub zniszczona? Co teraz?

Sprawdź, proszę czy paczka jest oryginalnie zapakowana (oryginalny karton i foliopak, na którym naklejona jest etykieta). Jeżeli dostrzegasz wady nie odbieraj paczki lub sprawdź w obecności kuriera jej zawartość. W przypadku niezgodności spisz odpowiedni protokół, który otrzymasz od kuriera.